Romana
Cos de cumparaturi 0,00  Lei

Nu aveti nici un produs in cosul de cumparaturi

Livrare si Retururi

1. Costuri de livrare

Preturile afisate pe site nu includ taxele de livrare prin curier. Modificarea destinatiei influenteaza pretul produselor si taxele de livrare aferente.
Taxa de livrare standard prin curier depinde direct de adresa de livrare:

• livrare nationala – gratuit 2 incercari de livrare;

• livrare internationala in UE – 25 Eur dupa cum urmeaza : Austria, Belgia, Bulgaria, Croatia, Danemarca, Franta, Germania, Grecia, Irlanda, Italia, Luxemburg, Marea Bristanie, Olanda, Polonia, Portugalia, Slovacia, Spania, Suedia, Ungaria;

NOTA: Te rugam sa achiti exact valoarea comenzii care ti-a fost confirmata pe email; nu ne facem responsabili pentru solicitarile suplimentare efectuate de catre reprezentantii firmei de curierat.

• livrare internationala in afara UE - 25 Eur

• livrare internationala in cadrul Uniunii Europene – preturile includ TVA si alte taxe (regim DDP – delivery duty paid);

• livrare internationala in afara Uniunii Europene – preturile nu includ TVA, taxe vamale si alte taxe specifice (regim DDU – delivery duty unpaid). Taxele specifice fiecarei destinatii vor fi calculate si facturate separat de firma de curierat si vor fi suportate de tine;

2. Primirea coletului

Coletele se predau pe baza de semnatura, de catre reprezentantul firmei de curierat.

Te rugam sa refuzi coletul daca acesta este deteriorat.

Te rugam ca, la primirea coletului, sa verifici produsele si, in cazul in care exista neconcordante fata de comanda initiala si/sau produsele prezinta defecte de fabricatie, sa ne aduci imediat la cunostinta.

3. RETURURI

Te rugam sa ai in vedere ca produsele Mathis sunt manufacturate pe comanda, dupa specificatiile configurate de tine – culoare, marime, altele – si deci esti pe deplin responsabil de ‘imaginea’ produsului final. Mathis garanteaza insa calitatea produsului achizitionat.
Toate materialele folosite în procesul de productie provin de la cei mai performanti furnizori din Europa si au fost supuse unor procese de testare inainte de vanzare. Pielea utilizata in realizarea produselor Mathis este naturala, iar tehnologia si etapele de manufactura implicate corespund celor mai inalte standarde de calitate.

3.1 Defecte fabricatie

Satisfactia fiecarui client reprezinta o responsabilitate prioritara pentru Mathis si de aceea investim toate resursele pentru a-ti oferi cea mai buna calitate atunci cand achizitionezi unul dintre produsele noastre. Te asiguram ca toate produsele Mathis sunt verificate minutios, inainte de livrare, astfel incat sa raspunda celor mai exigente proceduri de calitate si conformitate.

Totusi, in cazul sesizarii unor defecte majore de fabricatie te rugam sa ne anunti imediat si implicit se returnezi produsele. In aceasta situatie poti opta fie pentru inlocuirea produselor, fie pentru restituirea contravalorii produselor.

Orice sesizare privind existenta unor defecte de fabricatie dupa o perioada mai mare de 3 zile de la receptia produselor este considerata expirata.

Defectele de fabricatie se refera produsele primite cu defecte (piele rupta / taiata / crapata / patata, produs descusut). Defectele de fabricatie nu se refera la particularitati ale pieilor naturale: nervuri, mici diferente de culoare, semne caracteristice si neregularitati, tocmai acest lucru arata autenticitatea si calitatea pieilor din care sunt confectionate produsele noastre / pieile sunt tratate cu tanin vegetal, iar acesta poate migra si poate colora usor haina cu care vine in contact; acest lucru se intampla la primele purtari, pana produsul dobandeste o patina unica / micile neregularitati si imperfectiuni ale produselor sau ale partilor din produse confectionate manual / pielea nu a fost tratata chimic în mod excesiv pentru fixarea pigmentului (cu scopul protejarii pielii dvs), si deci exista riscul migrarii culorii / pieile care au fost ceruite si lustruite manual, in acest caz pielea continua sa se “uzeze” in mod natural, escoriatiile de culoare de la suprafata pieilor reprezinta un efect intentionat care are loc doar dupa purtare si tocmai acest lucru aduce individualitate produselor.

NOTA: Nu se inlocuiesc produse dintr-un model cu produse din alt model.
NOTA: Nu se accepta retururile repetate pentru defecte de fabricatie.

3.2 Garantie

Garantia reprezinta certitudinea calitatii oferite de brand-ul nostru si se aplica oricarui produs Mathis achizitionat.

Durata de garantie este limita de timp care curge de la data cumpararii produsului, pana la care producatorul isi asuma responsabilitatea remedierii sau inlocuirii produsului achizitionat, pe cheltuiala sa, daca deficientele nu sunt imputabile consumatorilor.

Produsele Mathis beneficiaza de o garantie comerciala de 30 de zile lucratoare de la data achizitionarii din magazin si de 14 zile lucratoare pentru comenzile online. Certificatul de garantie este reprezentat de factura fiscala. Pentru orice defecte pe care le-ai putea descoperi în aceasta perioada de timp te rugam sa ne anunti imediat si implicit se returnezi produsele pentru a fi evaluate.

Conditii in care garantia devine inaplicabila sau nula:

• produsele deteriorate ca urmare a uzurii morale si fizice normale (purtare

• produse deteriorate ca urmare a transportului, manipularii, depozitarii in conditii improprii

• produse deteriorate ca urmare a expunerii produsului la factori severi de mediu (soare, ploaie, zapada, socuri termice etc)

• deteriorari ale produsului cauzate, voluntar sau involuntar, de socuri mecanice (rupere, perforare cu unghia, agatare, lovire, zgariere, etc) sau de animale de companie

• defecte cauzate de utilizarea neadecvata, în mod abuziv, incorecta, a produsului si sau in conditii improprii, altele decat cele pentru care acesta a fost proiectat

• interventia, repararea sau modificarea facuta de persoane neautorizate, inclusiv vopsirea produsului

• intretinere defectuoasa (curatarea folosind metode sau produse neadecvate)

3.3 Marime nepotrivita

In cazul in care este prima ta comanda pe mathis.ro, produsul care nu ti se potriveste ca marime poate fi inlocuit cu un produs identic, acelasi model si aceleasi detalii, o marime in plus sau in minus. In aceasta situatie nu se aplica restituirea contravalorii produselor. Returul pentru inlocuirea marimii este acceptat o singura data si pentru un singur produs, si trebuie sesizat in termen de 3 zile de la receptia produsului.

Orice sesizare privind marimea nepotrivita dupa o perioada mai mare de 3 zile de la receptia produselor este considerata expirata.

Totusi, in anumite situatii, ne rezervam dreptul de a refuza inlocuirea produselor care nu se potrivesc ca marime, conform OUG 130/2000 art. 10 lit. c) si/sau OUG 34/2014 art. 16 lit. c).

Retururile pentru marime nepotrivita nu se aplica produselor achizitionate in cadrul promotiilor / produselor primite cadou.

NOTA: Nu se inlocuiesc produse dintr-un model cu produse din alt model.

NOTA: Nu se accepta retururile repetate pentru marime nepotrivita.

3.4 Procedura de returnare

In cazul in care doresti sa returnezi / schimbi un produs Mathis trebuie sa ne comunici explicit aceasta intentie, in termen de 3 zile de la receptia produsului, fie pe email la adresa office@mathis.ro, fie prin completarea Formularului de Retur din contul tau pe mathis.ro.

Dupa analizarea solicitarii tale, iti vom confirma detaliile solutionarii returului. Avand in vedere ca ne dorim sa fii pe deplin multumita de produsele Mathis, te asiguram ca vom face tot posibilul sa rezolvam solicitarea ta de retur.

• Retur refuzat – din pacate produsele tale nu pot fi returnate

• Retur acceptat – te rugam sa urmezi pasii de mai jos:

  1. pregateste produsele pt expediere - produsele trebuie expediate in maxim 5 zile de la primirea confirmarii pe email. Nota: Produsele se vor returna atat la adresa indicata in Formularul de retur, cat si la showroom.
  2. verifica daca sunt indeplinite toate conditiile de returnare de mai jos
  3. contacteaza firma de curierat rapid
  4. pastreaza confirmarea de trimitere (AWB)

Toate taxele de returnare sunt suportate si achitate integral, in avans, de tine.

Te vom anunta imediat ce returul tau a fost receptionat la fabrica si verificat dpdv al conformitatii cu conditiile de returnare. Ne rezervam dreptul de a accepta sau de a refuza returul tau numai dupa ce produsele au fost verificate dpdv al conformitatii cu conditiile de returnare de mai jos.

• In cazul in care produsele nu sunt returnate in termen de 5 zile de la confirmarea returului pe email, sunt deteriorate si/sau fara formularul de retur complet, returul are expeditor incert / care nu poate fi identificat, ne rezervam dreptul de a refuza returul si/sau de a-ti trimite inapoi produsele, pe cheltuiala ta.

• In cazul in care returul este refuzat si iti vom trimite produsele inapoi, iar pachetul este refuzat de tine ne rezervam dreptul de a retine toate sumele achitate.

• In cazul in care returul se solutioneaza cu un schimb, noul produs va fi expediat in termen de maxim 5-7 zile lucratoare de la receptia si verificarea produsului returnat.

• In cazul in care returul se solutioneaza cu restituirea contravalorii produsului, aceasta se va efectua in termen de maxim 15 zile lucratoare de la receptia si verificarea produsului returnat.

3.5 Conditii de returnare

Produsele returnate trebuie sa fie noi, nefolosite, fara urme de uzura fizica sau deteriorare.

Produsele returnate trebuie sa fie insotite de formularul de retur completat in clar cu toate informatiile (sectiunea Formular Retur din contul personal pe site).

Produsele se vor returna numai la adresa indicata in Formularul de retur, acceptam retururi la showroom.

Ne rezervam dreptul de a refuza si implicit de a trimite inapoi catre tine orice produs care nu indeplineste intocmai si cumulativ toate conditiile de returnare de mai sus.

Toate taxele de returnare sunt suportate si achitate integral, in avans, de tine.

NOTA: Nu acceptam pachete cu plata ramburs. Nu acceptam pachete al caror expeditor nu poate fi identificat. Nu ne facem responsabili pentru pachetele pierdute sau deteriorate la transport. Ridicam colete de la Posta Romana sau orice alt oficiu postal. Acceptam retururi la showroom.

NOTA: Solicitarile repetate de retur de catre acelasi client pot fi considerate abuz.

3.6 Restituirea contravalorii produselor

In cazul in care returul se solutioneaza prin restituirea contravalorii produsului, urmatoarele taxe nu se vor restitui – taxa de livrare standard sau expres (inclusiv in cazul promotiilor referitoare la taxa de livare), taxele vamale, comisioanele bancare, diferentele de curs valutar in cazul platilor in EUR, alte taxe specifice dupa caz.

In cazul livrarilor internationale in afara UE nu se vor restitui taxele specifice fiecarei destinatii facturate separat de firma de curierat.

Restituirea contravalorii produsului, cu exceptia taxelor care se retin, se va efectua prin card (in cazul platilor efectuate prin card) sau banca (in cazul platilor efectuare cash sau prin banca), in contul / pe cardul de pe care a fost efectuata plata, in termen de maxim 10 zile lucratoare de la receptia si verificarea produsului in fabrica. Te vom anunta pe email imediat ce restituirea contravalorii produsului a fost procesata. Te rugam sa ai in vedere un interval de pina la 10 zile lucratoare pina la vizualizarea sumelor restituite in contul tau; acest interval depinde exclusiv de banca sau emitentul cardului tau si nu poate fi controlat de Mathis.ro.